pappas födelsedag


igår var det pappas födelsedag, grattis! :) så hela familjen var hemma hos oss för att fira. det var riktigt trevligt. mamma hade köpt en massa färsk lax som vi åt med min potatisallad special och massa dipp och gott bröd och tillbehör, riktigt mumsigt. dock hann det inte tas några fina bilder för alla var så hungriga...så ni får en liten glimt istället ;) till efterätt vart det såklart baklava och godaste och saftigaste chokladkakan som min syster hade bakad. idag var det tänkt att det skulle blir kräftskiva men eftersom bästaste liz är sjuk så blir det kräftskiva nästa helg istället. men jag har bjudit över några andra vänner på fika så jag blir av med alla goda rester...för vi vet vart de hamnar annars, ja ni gissa heeelt rätt i mamans mage ;D

Kommentarer
Postat av: Ella

Ser gott ut det där! :)

Kul att du kikar in på bloggen ibland (även fast jag är rätt seg med uppdateringar nu för tiden)

Jag känner igen din blogg sedan tidigare, så jag har nog varit inne här förut och läst :)

2010-09-13 @ 19:03:48
URL: http://elllaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0