jag skulle bara...


ja jag skulle bara hämta ut mina grejer som jag hade beställt från barnvänligt igår :) ja det gick som det gick sen...som ni förstår har jag fått mitt kort tillbaka. allt på bild två är det jag hade beställt förutom giraffen sofie...hon fick slinka med när var på NK s barnavdelning och härjade. älskar deras barnavdelning dock så har jag ingen förtåelse varför de inte har en micro på amningsrummet och att åhlens har slutat helt med sitt amningrumm förstår jag ännu mindre :(

Kommentarer
Postat av: Maria

Nämen!

Jag vill åxå shoppa!

2010-09-10 @ 15:41:23
Postat av: Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma

Åååh härlig shopping :) Vart köpte du hårprodukterna du har på bilden nedan? Letar efter sånt till Mercedes så hon också får lika fina lockar som du ;)

Älskar giraffen!

2010-09-11 @ 09:53:50
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0