fynd fynd dag :)


vackra liz! så här glad blir man av att fynda!
ibland är det allt bra med en barnvagn ;)

uff man blir trött av att shoppa, men idag har varit riktig bra shopping dag. cubus i farsta C har flyttrea så då fick man fylla en hel cubus påse med rea varor och betala 200 kr för hela påsens innehåll! gissa om jag liz var glada :D dock var det sista dagen idag (eller imorgon?) så vi hittade inte så mycket. värdet av min påse var 3628kr! och jag fick allt för 200kr det kallar jag fynd! så blev det lite annat också som slank ner i shopping kassorna hehe ;) men det får ni se an annan gång för nu ska jag gå och slipa lite på mitt linneskåp och måla den vitt medans skitungarna sover♥

Kommentarer
Postat av: Moa

Oj. Det var rätt ordentlig rea. :P Det är alltid kul när man lyckas fynda.

2010-09-19 @ 10:20:54
URL: http://moaslillahörna.blogg.se/
Postat av: Anna

OMG!!! Jag gissar att du bara tog det dyrast i hela butiken och la ner i påsen.. men fyyyy vilket pris!!! Tradera nästa!

2010-09-19 @ 19:37:06
URL: http://miccawhite.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0