förkyld :(

lillplutt är förkyld, det är så synd om henne, tror hon får sova i sin vagn ikväll eftersom hon har lite svårt att andas med allt snor. var idag och skulle hämta blöjorna (pampers tror jag)från buzzador som har kommit, efter att stått i kö i 15 min minst kom vi på att jag hade glömt mitt legg hemma suck. får ta det imorn :) och snart kommer det även välling ...och allt gratis. det enda man behöver göra är att registrera sig och sen anmäla sig till olika kampanjer. när man fått hem produkten och testat så går man bara in på hemsidan och skriver vad man tyckte...thats it! vill du också prova alla nya prudukter som kommer ut till marknaden? anmäl dig här

Kommentarer
Postat av: Maria

Hmm...varför får jag inga blöööjoor?!

2010-09-18 @ 07:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0