"bugaboo go donkey" from bugaboo


Bugaboos nya syskonvagn Donkey som vi har längtat efter den! Detta är den första bilden på den då den presenteras först imorgon på stora barnvagnsmässan i Köln. Den är Både en singelvagn (bilden till vänster) och är då 60 cm bred, och kan lätt omvandlas till en dubbelvagn (bilden till höger) och då blir den 74 cm bred. Den har teleskop chassi som lätt gör den bredare vs. kortare. jag vet inte hur de har tänkt med shopping korgen (bilden till vänster) som sitter bredvid sitsen...kanske hundkorg vad vet jag ser onekligen fånig ut men kanon för den shoppingstokige ;) däremot älskar jag de roterande stora framhjulen! det är det enda jag saknar på min cameleon just nu... vagnen bräknas komma till butik den 15/4-2011. ja kanske börja fundera på en lillasyster/bror till ava! klicka på bilden nedan så får du se hur teleskop chassit fungerar. jag är nästan lika exalterad som när iPhone kom lol ♥ 

bugaboo donkey from bugaboo

Meet the team behind the new Bugaboo Donkey from bugaboo on Vimeo.


Kommentarer
Postat av: nea

Jag har drömt om en sån här vagn!.. haha när jag väntade Lillasyster (18mån mellan) så önskade jag så hårt jag kunde att det skulle komma ut en sån här syskonvagn. SYnd =)

2010-09-15 @ 15:19:52
URL: http://jamieochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0