jag är en hemsk hemsk morsa ...

idag har det vart Aisha´s födelsedag! oj vad vi har firat ... vi har ätit tårta,kakor,hamburgare u name it spenderat timmar i leksaksaffären, shoppat presenter till henne ja hmm kom hem för nån timma sen helt slut och konstigt nog ingen som har ringt o grattat min sessa! inte hennes moster inte mormor o morfar, inte gudmor... nä ingen! NÄ inte konstigt för hon fyller tydligen inte år idag ...tacka vet jag morfar,han har stenkoll på allas födelsedag...han bara skrattade när jag ringde honom för att påminna - han undrade vad jag menade för det är imorn hon fyller år! haha roligast var dock min syrras reaktion när jag skickar iväg ett sms till henne för att påminna... lika förvirrad var hon att hon lyckats glömma haha  funny...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0