ingenting blir som man vill...

ingenting alls! vart dagarna vägen... ok köpte inga batterier idag dvs har fortfarande inte vägt mig, mina föräldrar bestämde sig för att göra en spontan besök hos oss efter att de har varit bortresta till florida i två veckor...
-vilket nu hade varit supermysigt ifall jag inte varit vaken sen klockan 3 inatt (igårnatt?) och lägenheten såg ut som en bombnedslag, söta ava luktade spya behövde bada och som grädde på moset så var avas mat slut :/ var tvungen att gå till affärn och handla...hrmphh seså nu är lägenheten städat och jag har skrubbat både toalett och kök+ alla skåpluckor. och min lilla gris badad och doftar mums igen :) tur att man får besök då o då så man är tvungen att städa! vad fick jag för finfina presenter av mor o far? det får ni se imorn förhoppningsvis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0