ligist hare



för några veckor sedan var jag ju till plantagen och köpte massa frön, jag planterade en massa olika grönsaker... tyvär var det ingen som berättade för mig att harar och rådjur älskar att smaska på skott :( jag hann inte ens ta en bild över min mästerverk! men jag lovar er att det grodde så d knaka och såg fint fint ut tills djuren upptäckte min lilla köksträdgård :( ja ni ser resultatet nu ... bara några sketna rädisor kvar och all jord är upponer vänd :/
någon som ta en tripp till plantagen för att köpa blommor att plantera istället? :)



Kommentarer
Postat av: Anna

Så typiskt! Om jag var du skulle jag sitta ute hela nätterna med ett luftgevär...



En fågelskrämma kanske... All tid vi la ner på att hitta de perfekta fröna...



BTW du har inte funderat på att täcka över ditt mästerverk?



http://miccawhite.blogspot.com/

2010-06-30 @ 22:16:33
URL: http://miccawhite.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0