hellre än egen måne



isa- mamma mamma maaaaammamamamama mammaaaaaaaaaaa ma ma ma maaamaa

jag- ja?

isa- jag vill ha zhuzhupets, sånna mini hamstrar som som som springer runt och jag vill ha den orangea maaaamaaa lyssnar du? jag vill ha zhu zhu pets!

jag- mmm vet du vad jag vill ha?

isa- näää?

jag- jag vill haaa en egen mååååne som jag kan åka till Jag vill ha en egen måne som jag kan åka till, där jag glömmer att du lämnat mej. Jag kan sitta på min måååååne och göra vad jag vill!!där stannar jag tills allting ordnat sig...

isa- mmm jag oxå! men jag vill heeeelst ha zhuzhu pets! :D



Kommentarer
Postat av: Matilda - Mamma till Mercedes & Leon

Haha gud så söta barn du har!

2010-06-17 @ 10:24:24
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Matilda - Mamma till Mercedes & Leon

Haha gud så söta barn du har!

2010-06-17 @ 10:24:40
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0