vill ha!


Tee Dr Luv // Kids Ink 299kr, Åkpåse Pink // Bugaboo 1 250kr, Novella Deer // Molo 229kr, Hat Purple // The BRAND 129kr (rea 88kr!), Erin Baby Soft Gold // UGG 749kr.

hur snygga är inte de! baby guld ugg? vill haaaa :(  hmm ska jag? shit d r farligt att ligga på soffan och slösurfa! tänkte ava skulle få uggs + molo mössan + åkpåsen och isa få the Brand mössan eftersom hon är i en lila period och dr t-shirt för det är hennes framtids dröm läkare eller tanläkare... hon har inte riktigt bestämt sig än (och nej! d har inget med att hon är halv iranier att göra) ;P
allt ovan är från babyshop och det är fri frakt nu ♥

Kommentarer
Postat av: Matilda - Livet som ung tvåbarnsmamma

baby uggs känns lite onödigt för det priset ;) Men superfina, och passar bra i hyllan sen hehe.



Hårspännet hon har är från H&M, jättesött och hon visar stolt alla hon ser att hon har en stor fjäril i håret ;)

Min mamma är från Gambia och min pappa från Sverige, så jag är mulatt och barnen 25% gambia 75% sverige.

2010-07-16 @ 18:37:26
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0