kalas

så nu skall det uppdateras lite här ;P uppsala var helt ok denna gång, hade riktigt trevligt faktist. var på bästa nahids födelsedagskalas, det firades med underbara kakor och bärtårta som hennes mamma hade bakat. annars så har vi bara slappat och ätit gott! sen har jag även upptäckt att mina föräldrar bor invid snorrevägen och brändabåååågens väg hahaaha vad kul den personen hade som har namgivit dessa gator :) just ja så råkade jag köpa två stokke stolar med byglar + den jag redan hade hemma som var utan bygel hmmm min brors fru undrade om jag skulle starta dagis eller om jag var gravid igen haha men så är inte fallet det bara blir så när man sitter och budar och budar och ringer runt på blocket... men nu är ena stokkestolen sålt iaf bara två med byglar kvar varav den ena ska bli vitt och den andra säljas. någon som behöver en stokke triptrap med bygel för 800?

vackra nahid visar upp sina smala armar, ava och aisha myser med morfar i gungsoffan,snorrevägen i was here, ava stolt framför sina stokke stolar på sommarens sista varma dag.



Kommentarer
Postat av: Maria

Äntligen!

2010-07-31 @ 18:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0