fyrabarns morsa

idag har jag lekt fyrabarns morsa :) 3 av de är mina älskningar och en är grannflickan som jag tydligen har fått på köpet hehe det har gått hur bra som helst! på morgonen så lärde jag aisha och venessa(grannflickan) att cykla, d var jätte kul för aisha lärde sig supernabbt och jag kände mig mäkta stolt...behövde bara visa henne en gång sen släppte jag cykeln så cyklade hon iväg som om hon aldrig gjort något annat. det var lite svårare med venessa så aisha fick till uppgift att lära upp henne hehe sen kom snygga joanna med min lilla älskade gibril som ska vara hos oss i några dagar. vi promenerade till kiosken köpte glass oss chips sen lekparken medans stora flickorna cyklade runt, hem äta middag - alla barnen bråkade om vem som skulle få sitta i stokke stolen (?) kladd kladd spill spill gibril fick äran att sitta i stokke stolen till sist. sen skulle alla tvätta händer, byta bajs blöja på ava och gibril borsta tänderna busa skrika så ava blev lessen och livrädd hihi tror hon aldrig hört så högljudda barn :) iaf nu sover alla mina söta skitungar och venessa har gått hem till sig pust nu läggdags så orkar morgondagen som fyrabarnsmorsa!

relevant bild? njaa just one tired hot mama haha ♥

Kommentarer
Postat av: Matilda - Livet som ung tvåbarnsmamma

snygg du är!

sv; ok tack, nu ska jag bara googla på kolhydrater så jag vet vad jag ska skippa att äta ;)

2010-08-01 @ 20:21:31
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0