bakis

AGHAA HUAAAWAWA HAUWAAAA AGHHUUUUAAAA GHAGAHAWUAAA AAAaaaaAAAAAAuUUUUuu ava sjunger på högsta volym på sitt ljusaste tonfall ...jag tror mitt huvud sprängdes lite lite  precis :/
åkte en sväng förbi en vän igår som har den skönaste balkongen i stan på 1kvm med riktig najs utsikt...så där satt vi och snackade skit, kollade på solnedgången, drack rose och vitt vin till kl halv tre på morgonen så jag mår väl som jag förtjänar idag...fan tror inte jag har vart bakis på över ett år! hmm undrar vilket språk ava jollrar på? hon har ju fyra språk att välja på ...nä nu ska jag ge henne en tuggleksak så hon tar en paus från sjungandet.


ava 2 veckor gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0