träningsvärk och lite nätshopping


pust nu har jag målat färdigt våningsängen i flickornas rum -träningsvärk! väntar bara på att det ska torka tills jag kan flytta tillbaka allt. ja just nu är "allt" utspridd i vardagsrummet blä hatar stök och ava och aisha sover just nu i våran sovrum...vart jag och B ska sova har vi inte klurat ut än, tror jag paxar soffan hehe så har jag även klickat hem lite grejer från barnvänligt webbshop, får se om jag orkar hämta de på torsdag. Ekorrkrokar, Tallriksunderlägg vitt Moln//KG Design, glass skallra. allt från barnvänligt.

Kommentarer
Postat av: Jenny - Hugos mamma

Ekorrekrokarna var ju för söta!:)

2010-08-31 @ 14:19:19
URL: http://luckymommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0