spännande saker händer nu :)


det blev ingen linneskåp shopping ihelgen som jag hade trott, istället hitta jag denna pärla! en minst 200år gammal kökssoffa <3 det var kärlek vid första ögonkastet. så min snälla mor och far fick dra på släpet på bilen och följa med ut till solentuna. och efter att åkt fram och tillbaka mellan danderyd, sollentuna och kista i 40min så hittade vi äntligen stället (byhålan). och nu är den här. den ska målas och ny fin tyg ska spännas på. jag är helt salig så spännande hur fin hon kommer bli...undra vad jag döpa henne till...
sen fick jag även en massa goda äpplen också från mina föräldrar trädgård som det ska bli mos av. mums mums :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jättefin!

2010-08-29 @ 22:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0