sa jag sovmorgon?

nä just det aisha insisterade på att vakna klockan sex idag!
aisha-  mamma mamma mamma (viskar)
jag-  mmm
aisha-  mamma mamma mamma
jag-  JAAAAA?
aisha-  hehe är det skola idag?
jag-  nej det är lördag SOV det är mitt på natten!!!
aisha- men mamma thihi det är ju ljust ute :)!
livet var så mycket enklare när man kunde lura i henne att det var mitt på natten klockan sex på morgonen, ja det var tider det...jaja nu är jag uppe iaf våra gammla grannar från lidingö kommer på besök strax. kommer bli skoj deras älsta dotter är ett år yngre än aisha och de gick på samma dagis sen de var mini tills de flyttade till ett stort hus norrut och vi hit för ett år sen och deras yngsta dotter är ett år äldre än ava... på tanke på det så borde jag inte ligga här och lata mig snarare hoppa upp och plocka undan allt obarvänligt som ligger framme :) todelooo mina kära läsara.

och jag bryr mig vad någon säger för mig är är det mitt i natten och då tänder man ljus :) doftljus från michel design works, hugo boss och ikea ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0