projekt byta sovrum

saknade att ha många barn här hemma igår så när jag blev ensam med bara två så satte jag och pappa B igång att byta sovrum, dvs våra stora "master" bedroom ska bli aisha och avas rum och den lilla pytterummet ska bli våran i den ryms endast en 160 säng och absolut ingenting mer :) detta var inte ett lätt projekt må jag säga. ett stort våningsäng har monterats ned och monterats upp igen + tre stora golv till tak garderober har flyttats tvärs över lägenheten! gissa vem som bar allt? jag och min stackars rygg baks fick städa och montera upp halva sängen. men nu är det klart iaf är så glad ska börja inreda barnrummet snart...det ska målas och fixas och tavlor ska upp sååå spännande. lite barnrumsinspo ♥


så fint med en gammal tallrikshylla istället för tråkiga hyllor lovley!


Kommentarer
Postat av: Linnea- Ungmamma & ryttare

Årets bästa ungmammablogg ska utses och jag är en av finalisterna. Det skulle betyda GRYMT mycket för mej om du klickade in på länken nedanför och röstade på mej som är nummer 8! Man får rösta 1gg/dag!



http://chicmommy.blogg.se/2010/august/finalister-i-arets-ungmammablogg-tavling.html#comment

2010-08-05 @ 12:29:55
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0