mot stan


får se om jag kommer ihåg vad jag ska handla, ska försöka hitta denna kofta från H&M och family plannern från ordning&reda. vaknade allt för sent idag klockan elva something, inte glad för en massa skulle hinnas göra hemma först idag innan jag åker till stan för sen blir det direkt till uppsala. men snälla B kom och hämtade ava från rummet imorse så jag kunde sova vidare hmm kan man bli sur på sånt haha ja jag använder min bebis som min väckarklocka ibland och då kan inte han bara komma och flytta henne :) well well have a lovely day mina kära läsare ♥


Kommentarer
Postat av: linda

hanna du vet att man kan göra fam kalender m foton va!!!!!!!typ 150 kr på nätet:-)

2010-08-27 @ 19:52:23
Postat av: Maria

Toodles!

2010-08-27 @ 21:33:54
Postat av: hanna

toodles??? vad är det? :)



ju tack linda jag vet :) men jag tycker inte någon i familjen är tillräkligt snygg på bild hehe så en bildless vill jag ha.

2010-08-27 @ 22:34:33
URL: http://maman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0