kan inte sova...


kan inte sova inte riktigt trött kanske. så här sitter man och tar egobilder på sin cam hehe kan bero på att jag sov 9 timmar i sträck inatt! stackars B han fick både mata ava på natten och ta aisha till skolan imorse...men det var inte mitt fel, jag fick blackout för jag var så trött igår kväll. jag hade tydligen dragit fram en madrass (eftersom sängen i barnens rum hade målas och skulle torka klart och barnen sov i vårat sovrum) till vardagsrumsgolvet och däckat där. tydligen var jag knappt kontaktbar och "moody" som B påstod imorse hehe personligen förstår jag inte att jag inte vaknade när B sprang runt och bad och åt mitt på natten i vardagsrumet...jag som annars är så lättväckt. jag gillar min dators kamera, min näsa ser så rak ut fast den egentligen inte är det...nä nu läggdags omedelbums! natti natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0