fika kaffebönan


så söta när de ler på beställning :)      (nicole&ava)
det var verkligen länge sen jag var på östermalm, de har byggt om totalt så jag fick ringa min vän och fråga vilket håll jag skulle hehe men fint var det, äntligen känns det som östermalmstorg det var verkligen på tiden med en upprustning. iaf så träffade jag en vän som jag inte träffat på jag vet inte hur länge det var riktigt trevligt. men jag hann inte med Hm och leta efter koftan. det blev lite annat shopping ;P får visa imorn. sen tog jag en liten promenad till NK och köpte en gallerfilt till lillplutt innan jag mötte upp aisha och B för att åka till uppsala :) imorn hoppas jag få åka till helping hand och chilli och fynda lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0