dagens shopping och ösregn


var i stan och fickade med en vän och hennes fina dotter som är 3 veckor yngre än ava jätte mysigt. lagom till att jag kom hem och skulle hämta aisha från skolan så öppnade himmeln sig... väntade en kvart på stationen för att det skulle lugna ner sig, men icke så det var bara att hämta stora tjejen från skolan i ösregn som tur var sov ava i sin vagn. jag kan bara säga att tom mina underklädern var dygnsura! det var lite skoj oxå för eftersom man redan var blöt så kunde jag plaska ikapp med aisha i varenda vattenpöl vi hittade. hon tyckte det var så vackert sååå med all vatten såg ut som floder... men då var hon självfallet varm och rätt klädd jaa då kanske man kan se det vackra i det hela...hursom så fort jag kom hem och kom i torra kläder så börja solen skina ehum jaja där fick jag för jag inte fastar under ramadan :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Kunde du inte hålla dig eller fick du också rabattchecken?

2010-08-25 @ 23:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0