dag 8 lchf

ja jag får forsätta skriva varje dag så jag har koll på mig själv ;P
förutom 3 liter vatten varje dag och massa spring till toaletten så har det gått bra även idag :) vill ni att jag skriver varje dag vad jag äter kanske haha jag vet inte riktigt eftersom jag fuskar hejvild ... men idag har jag kört helt på lchf utan fusk! det känns ganska kul att byta diet lite så här hela tiden man blir iaf inte utråkad. till lunch blev det bunlessburgare på MAX helt ok men inte värd 65 kr! helt sanslöst pris för en tunn köttburgare med en lökring och en skiva tomat hmm (tycker det är falsk marknadsföring att ha två tomatskivor/lökskivor på reklambilden ;P )

Kommentarer
Postat av: linda

hej lagar du inte iransk mat??den e ju sååå goooooood:-)

2010-08-25 @ 20:04:45
Postat av: hanna

mest gambiansk mat :) men absolut lagar persisk mat också. är det något speciellt du tänker på så kan jag lägga ut recepet ;p

2010-08-25 @ 22:51:59
URL: http://maman.blogg.se/
Postat av: linda

vet ju inte vad dem heter:-) min granne brukar komma m mat ibland o jag bakar till henne:-)riset e ju så gott,o dem röda små bären:-)

2010-08-26 @ 09:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0