dag 7 minus 2kg :/


lodrätt=kg Vågrätt=vecka
så nu har jag vägt mig, invägning på tisdagar hädanefter för måndagar känns för nära inpå helgen då man förmodligen har syndat ;P lite kul får man ju ha! så istället för att småäta har jag pysslat med denna fina tabell som riktlinje och för lättare översikt... känns riktigt bra med 1,6 kg/vecka varken för mycket eller för lite, men självklart kommer jag gå ner mer vissa veckor och mindre andra men detta kommer vara snittet så till jul iaf kommer jag kunna se normal ut och den 14/2 ( alla♥dag ) ska jag ha nått mitt mål! finns det några tjockisar bland er så får ni gärna hänga på och peppa ;) för nu kör vi så det ryker!
för övrigt så tänkte jag att jag fortsätter med min kombinerade cambridge/atkins variant så får vi se vad vi hittar på för kul diet nästa vecka ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

1,6 kg per vecka är INTE realstiskt. Det är ett underskott på 1600 kalorier om dagen, och ditt behov är cirka 2000. Det betyder att du skulle behöva klara dig på 400 kcal om dagen och det är knappt vad du äter till frukost. Sorry! There is now way no how.

2010-08-24 @ 17:10:28
Postat av: hanna

hej lina :)

men ren cambridgekur går man ner mellan 1-4kg/veckan så 1,6kg/veckan är lågt räknat då jag kör kombinerad kur. jag räknar inte kalorier utan kolhydrater och fett. skam den som ger sig!

2010-08-24 @ 18:31:43
URL: http://maman.blogg.se/
Postat av: Lina

4 kilo per vecka? Det är mycket möjligt, men då är det vatten man går ner, inte fett. Du vill väl bibehålla din viktnedgång? Med den kuren du går på nu kommer du gå upp allt, om inte mer inom ett år. Sorry.

2010-08-25 @ 16:05:47
Postat av: hanna

gick ner 30kg för 2-3 år sen, kan knappast ha vart bara vatten ;) och den vikten höll jag mer än ett år så går går det väl :)

2010-08-25 @ 22:54:55
URL: http://maman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0