dag 10 on diet uppsala

det går bra det går viljestyrka :( just nu på bordet finns alla slags nötter, chips, frukt, äppelpaj med vaniljesås,dadlar osv... jag vill hem igen.
nädå det går bra behöver bara lite colazero then am fine.
frukost: kaffe+ ett ägg
lunch: sallad med handskalade räkor mums
middag: lamkött med tomatsås och lite ztasiki
det känns lite som jag har övergett cambridge och istället riktar in mig på att minska matsäcket och självdiciplin... jaja jag tar det som det kommer ingen stress.

Kommentarer
Postat av: Maria

Kör på god och nyttig mat, men mindre portioner ganska ofta. Det, och lite vattengympa, fick mig att gå ner 18 kg.

2010-08-28 @ 17:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0