cambridge cambridge cambridge kuuuuuurr


kurr som i hur mycket det kommer kurra i min stackars tjockismage :( men notera mina korvfingrar detta är ett måste då jag varken får träna eller har tiden att klura på vad för nyttigt jag ska stoppa i mig. idag tog jag min feta bak ur soffan och begav mig till närmaste konsult för att hämta ut soppor för hela veckan pris 480 kr. hos henne fick jag fylla i ett hälso blablaa och väga mig på supervågen som mäter ut allt! vågar jag berätta för er? hmmm äsch wth här kommer det:
längd 162
vikt 102.9
BMI 39.2
Fat 44.3%
Fat mass 45.6 kg !!!
ja då kanske ni hur en tjockis som jag tänker såhär kvällen innan min superkur börjar... jag kan bara säga att jag har klämt i mig en stor talrik benechin(ris,grönsaker,lamkött,spenat)+ en smörgås vitt bröd med fetaost och hemlagad körbärsmarmelad and the night is still young hmm

Kommentarer
Postat av: Maria

Heja, heja!



Jag känner mig ganska körd på förlora vikt-fronten nu när vi är på sjukhuset. Men när vi kommer hem får det fan bli skärpning. 8 kg ska jag till börja med gå ner i år. Nästa år ska jag gå ner 10 till. Så är det bara. Sen skulle jag kunna vara (ganska) nöjd.

2010-08-17 @ 11:25:49
URL: http://bunintheoven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0