äntligen med bumbo


fick tidigt imorse hemleverans så nu är vi med bumbo så himmla praktiskt för oss med väääldigt nyfikna bebisar plus att man slipper att bebisen får en kurdskalle (platt bakhuvud). jag är mycket nöjd :)
till lunch har jag vart huslig och lagat mat till ava tog ca 40 min att rensa och pilla och koka mixra, pasera genom en tesil svalna och sen äta. på menyn stod färsk majs med potatis... men ava tyckte min majs och potatis var blääärk :( åt nästan ingenting medans den vi köper sveper hon i sig! skitunge nu har jag lagt lite i frysen så kan väl i värsta fall blanda ut det med burkmaten :/ nu är ava bus med pappa B och hämtar storasyster från skolan så nu har jag minst en halvtimma total tystnad för mig själv (eller dancehall med fula ord på högsta volym thihi) ;P

Kommentarer
Postat av: Maria

Kurdskalle= Inte så najs

Dancehall med obscena ord som spelas på en ännu obscenare volym = Absolut najs.

2010-08-23 @ 22:18:56
Postat av: hanna

word! ;P

2010-08-24 @ 11:53:43
URL: http://maman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0