wtf! det snöar!

ja ja ville inte skriva om det när jag vaknade... haha orka berätta det uppenbara! som typ hälften av alla facebook status... jag dricker kaffe, det snöar igen..., jag tränar, sover , är full o bajsar ... tråkiga människor tråkiga status ;P

tillbaka till ämnet. Det snöar... det är 21 APRIL - aldrig i min snart 29 åriga liv har det snöat 3 dagar innan min födelsedag. vart ganska så skadeglad o lycklig när jag såg det  :) men sen kom jag på att ja fortfarande inte lärt mig hur man sätter på regnskyddet på vagnen än ;/ så nu sitter jag o dricker kaffe och är lika bitter som alla andra... nä nu ska jag logga in fb och ändra min status <3 piiz



bugaboo MED regnskydd...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0