vattenpipa

sååå det blev ingen promenad till globen idag ... jag försökte mitt bästa dock-jag lovar :) jag var färdigklädd och on my way vid ett tiden så vakna ava och bajsade, bytte blöja, bajsade igen+ kissa på skötbordet, byta kläder på ava, sanera skötbordet, ava hungrig, mata bebis, bebis spyr :/, byta kläder på mamma and so on ... vid tretiden börjar tjocka svarta moln täcka himmlen o jag vägrar promenera i regn, mamma byter till hemma kläder och ger upp. vid fyra kommer Aisha o B hem, Aisha hungrig, ava hungrig - fick flipp grät en skvätt och lämna båda ungar åt B - fixa mig själv en stor kopp kaffe och fixa årets första vattenpipa och bosätter mig på uteplatsen. mums för äppletobak o kaffe = mommy happy again :) och nu börjar solen kika fram. ohh lycka! mitt humör avgörs tydligen väldigt starkt av vad det är för väderlek haha piiz and love <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0