tydligen inte tjock HA

sitter och kollar på måbrabilder (bilder på folk tjockare än jag) o knapprar morot så går B förbi skärmen...

B- who is this?
jag- dunno ... en tjockis?
B- and why you looking at her then? (ser ut som en frågetecken haha)
jag- cuz it makes me feeel gooood och vackeeeer lol :)
B- hmm men du är inte tjock! ...
   han gör en paus o jag tittar på honom haha stackare vet inte hur han ska fortsätta :)
jag- haha ok? seriöst jag väger hundra kilo... är inte det tjock?
   glor på han ännu mer haha jag vet jag är elak :)
B- men jag menar... gulp... du är inte lika tjock som henne och desutom så har du bara gått upp lite i vikt när du var gravid... du var ju smal innan du var gravid ... öhhh så du är INTE tjock ...
   så stoppar han massa kakor i munnen för att få till en naturlig paus i meningen 'lol'
   där lämna honom ifred o gick o hämtade vatten thihi stackare som får stå ut med mig ;P thats love!  

  human_heartA heart for you <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0